Na onze succesvolle deelname aan de Grote Clubactie kijken we als UVV’40 met een trots gevoel terug op wat we samen hebben bereikt. Niet alleen vanwege het mooie eindresultaat, maar vooral door de inzet en het enthousiasme van onze leden. De vier teams die gezamenlijk de meeste loten hebben verkocht, zijn inmiddels beloond voor hun geweldige inzet. Zij hebben samen genoten van de wedstrijd van NAC Breda - Sparta Rotterdam, of mogen zich nog verheugen op een rondleiding op 1 mei in het Rat Verlegh Stadion. Mooie momenten die laten zien dat inzet loont én verbindt.
Ook binnen onze club is het resultaat inmiddels zichtbaar. Van de opbrengst zijn 12 nieuwe goaltjes aangeschaft, die inmiddels al volop in gebruik zijn op de velden. Het is prachtig om te zien hoe jong en oud hier dagelijks plezier van hebben tijdens trainingen en wedstrijden. Wat deze actie vooral bijzonder maakt, is dat we dit écht samen hebben gedaan. De betrokkenheid, inzet en het enthousiasme van alle lotenverkopers hebben hier een grote rol in gespeeld. Daar zijn we als vereniging enorm dankbaar voor.
Samen maken we UVV’40 en daar mogen we met z’n allen trots op zijn!